Friday, December 2, 2011

28 Nov. 2011-Keluaq Wad

4 hari di wad....

Dalam hidup aku baru 2 kali masuk wad....first time masuk time kena angin dlm perut...tp 1 mlm je....kat hospital pantai ampang jugak...tapi yg ni 4 hari 3 malam...mmg pakej percutian pulak..memang membosankan kepada aku yg agak hyperaktif ni.....ye ke aku hyperektif.....nmpak mcm pasif je hahhaha.....

Doktor bagitahu ada sikit kurang jangkitan mengikut kajian dari kahak aku yg setiap pagi dia suruh aku ludah dalam botol kecik....ngeh ngeh ngeh...
Aku jugak menjalani beberapa fisioterapi utk mengembangkan paru2 aku....hari2 aku kena tepuk belakang dgn doktot fisio tu....tujuannya utk kasi aku batuk dan mengeluarkan kahak yg membatu dlm paru2 aku.....anatara punca jangkitan adalah habuk dan faktor cuaca...adoooii......
27hb Nov....hari ahad....pintu bilik wad aku diketuk.....ada org hnatar buah...dari opis rupanya......terkedu aku.....tengkiu opis.....





Satu penerimaan yg belum pernah aku rasa sebelum ni....ye la...aku mana penah masuk wad pun....setakat 1 mlm je sapa nk hantar...hehehehe

Aku harap aku bertambah sembuh walaupun batuk masih belum sembuh...semcam kata dari Doktor Matvinder....batuk mengambil masa yg lama kalau nk sembuh tambahan pula ada jangkitan dlam paru2.....

Terima kasih kepada semua rakan2 dan keluarga  yg mendoakan kesihatan aku......sesungguhnya jasa baik kalian hanya Allah yg membalasnya....

Sekian
Terma kasih
Sidi~~
~semasa blog ini ditulis aku sudah di pejabat...bertarikh 2 Disember 2011 hari Jumaat~

No comments: